Köpvillkor

För privatpersoner 

Möjliga betalsätt:
Visa
Mastercard
Swish

Leveransvillkor

När du handlar hos Delicolour.se ingår alltid moms i det angivna priset. Vi levererar alla varor i samarbete med Postnord i första hand. 
Din beställning packas inom 24 h ifrån att beställningen lagts och beräknas levereras till dig inom 1-3 arbetsdagar. Vi gör alltid vårt bästa för att hålla den uppskattade leveranstiden och för att du ska få hem dina varor så snabbt som möjligt! 

Frakt tillkommer med 29 kr. Alltid fraktfritt för alla order över 300 kr.

Är paketet för stort för att få plats i din brevlåda hamnar det hos ditt närmaste ombud och ligger där max i 2 veckor. Hämtas det inte ut skickas paketet åter i retur till oss. Ni debiteras då en kostnad på 250 kr för returfrakt och expeditionskostnad.
Outlösta paket omfattas inte av ångerrätten. Önskar ni göra en retur får ni hämta ut paketet för att sedan returnera varan/varorna till oss.

Vi reserverar oss för eventuella leveransförseningar från våra leverantörer, tryckfel på vår hemsida samt eventuella lagerfel som gör att varan ej kan levereras.

 

Leveransstatus
När vi har tagit emot din order får du en orderbekräftelse av oss via e-post. Du mottar även ett e-post så snart paketet är på väg till dig. Kika gärna i skräpposten om du inte mottagit någon bekräftelse.



Transportskada
Granska alltid ditt paket och dina produkter noggrant direkt vid mottagandet av din beställning, både utanpå och inuti, för att säkerställa att varorna är hela.


Om en transportskada har uppstått har du ansvar att göra en anmälan om skadan till oss så snabbt som möjligt efter att du har upptäckt skadan. Fotografera de eventuella skadorna och bifoga bilderna när du kontaktar oss på e-post: .

Observera att du inte får använda den skadade produkten och att du måste behålla produktens emballage, så att hela paketet och varan kan besiktigas vid handläggning av ärendet.

Ångerrätt/Öppetköp
Du har alltid 14 dagars öppet köp när du handlar hos oss. Det gäller även nedsatta varor. 

Ångerfristen börjar löpa från den dag du har tagit emot varan.

Önskar du att lämna tillbaks din vara? Kontakta oss på , uppge ordernummer så vet vi att vi har ett paket att vänta.

Du skall returnera produkten i oförändrat skick i produktens originalförpackning till:

Zozan Delic
Skogshallsvägen 6
572 60 Oskarshamn

Du som kund står för returfrakt.

Byten:
Önskar du att byta en vara/varor så står vi för returfrakten. Kontakta oss först om ett eventuellt byte och lägg sedan en ny beställning i shoppen som vanligt. Du kommer att få en retursedel via mail.

Om du ångrar ditt köp och skickar tillbaka en produkt till oss betalar vi tillbaka ditt köpbelopp senast inom 7 dagar.

Du kommer att få e-post angående återbetalningen. Har du redan betalt så sätts pengarna tillbaks till ditt kort som du har betalt med.

Är du inte nöjd med din produkt?
Vårt mål är att ha 100% nöjda kunder. Är du inte det ska du alltid kontakta oss via e-post: så att vi får en chans att rätta till problemet.


Övrig info:
För att handla hos oss ska du vara 18 år fyllda.

För återförsäljare/wholesalers

Allt som rör försäljning till återförsäljare sker via e-post:

Är du intresserad av att bli återförsäljare utav Hey Popinjay hänvisar vi dig till fliken: Bli återförsäljare